mandag 26. november 2012

Eksamenstips

Hei ! Jeg holder nå på med forberedelsene til Bedriften. Kan du gi meg noen hint om hva som er mer viktig, og hva som er mindre viktig i pensum? Temaer jeg bør vektlegge litt mer enn andre? Har du ellers noen råd om hvordan jeg bør gå fram for å forberede meg best mulig?

Svar:

Alle temaene i kurset er i utgangspunktet like viktige.

Som et generelt tips ville jeg de siste dagene før eksamen ( gitt at jeg hadde jobbet noenlunde bra fram til nå ) prøvd å lese for å skaffe meg oversikt og se sammenhenger mellom de ulike temaer - heller enn å gå mer detaljert inn i de enkelte temaer.

Jeg ville tatt utgangspunkt i hva som er satt opp som kunnskapsmål for de enkelte temaer - og prøvd å teste mine kunnskaper på bakgrunn av disse.

Jeg ville også disponert tidligere gitte eksamensoppgaver i kurset - om jeg ikke allerede dette hadde gjort dette. Så  ville jeg eventuelt ha kikket på dette en gang til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar